Zasady i terminy rekrutacji
Każdy kandydat, który przystąpi do rekrutacji może zostać uczniem klasy pierwszej.
Warunkiem przyjęcia do Szkoły jest dostarczenie wszystkich wymienionych niżej dokumentów:
I. w terminie od 2 czerwca 2015 r. do 25 czerwca 2015 r.
- podanie o przyjęcie do szkoły z określeniem – szkoła I wyboru lub szkoła II wyboru
- kwestionariusz osobowy
- dwie fotografie – format (30 x 42 mm)
- zgoda rodziców na przetwarzanie przez szkołę danych osobowych kandydata w celu przeprowadzenia rekrutacji
- zaświadczenie lekarskie, wystawione przez lekarza medycyny pracy (!) o braku przeciwwskazań do wykonywania zawodu leśnika (skierowanie odbierz w sekretariacie Szkoły lub zadzwoń – 71-3840718)
- dokumenty potwierdzające dodatkowe osiągnięcia (olimpiady, konkursy)
- jeśli zamierzasz mieszkać w internacie:
- podanie o przyznanie miejsca w internacie (zamiejscowi),
- skrócony odpis aktu urodzenia z potwierdzeniem adresu stałego zamieszkania
II. Kandydat do szkoły ponadgimnazjalnej, do której wcześniej złożył podanie o przyjęcie, dołącza w terminie od 26 do 29 czerwca 2015 r. następujące dokumenty:
- kopię świadectwa ukończenia szkoły,
- kopię zaświadczenia o wyniku egzaminu gimnazjalnego,
- zaświadczenie lekarskie zawierające orzeczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do podjęcia praktycznej nauki zawodu, wydane na podstawie odrębnych przepisów.
Wszystkie wymagane dokumenty powinny zostać, złożone w sekretariacie Szkoły, w budynku głównym pałacu, na I piętrze, przy ul. Kasztelańskiej 1, 56-300 Milicz.
III. Ogłoszenie list kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych do poszczególnych szkół ponadgimnazjalnych powinno nastąpić nie później niż 2 lipca 2015 r. (Zasady przyznawania punktów w ramach rekrutacji w Technikum Leśnym w Miliczu na rok szkolny 2015/2016)
IV. Kandydaci zakwalifikowani do szkoły są obowiązani złożyć oryginały świadectwa i zaświadczenia o szczegółowych wynikach egzaminu gimnazjalnego oraz inne wymagane dokumenty (w tym odpowiednie zgody i deklaracje, oraz wniosek o udostępnienie konta w dzienniku elektronicznym UONET +) najpóźniej w terminie do 6 lipca 2015 r.
V. Ogłoszenie ostatecznej listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych do szkoły powinno nastąpić nie później niż 7 lipca 2015 r.
Podstawa prawna: art.9 ust.2 oraz art.10 ust.1 i 9 ustawy z dnia 6 grudnia 2013 r. o zmianie ustawy o systemie oświaty oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2014 r. poz.7, z późn. zm).
Zarządzenie nr 8/2015 Dolnośląskiego Kuratora Oświaty z dnia 2 lutego 2015 roku. w sprawie terminów rekrutacji do gimnazjów oraz terminów i zasad rekrutacji kandydatów do szkół ponadgimnazjalnych na rok szkolony 2015/2016.
Uwaga! Ogólne informacje dotyczące zasad rekrutacji i wzory druków (podanie i kwestionariusz osobowy) są także dostępne na stronie internetowej Kuratorium Oświaty we Wrocławiu (Zarządzenie Nr 8/2015 Dolnośląskiego Kuratora Oświaty z dnia 2 lutego 2015 roku).
Wszystkie wyżej wymienione dokumenty do pobrania dostępne są na https://www.tlmilicz.pl/druki-rekrutacja/